Monday, July 4, 2011

Sabun serai wangi dan bau badan musuh yang nyata.

Bau badan adalah masalah yang besar bagi sesetengah golongan khususnya kaum wanita/ Ini kerana kaum wanita menerima impak paling besar akibat bau badan yang kurang menyenangkan seperti orang menjauhkan diri dan sukar mendapat kerja. 

Sering kali bau badan ini bukanlah sesuatu yang disengajakan malah ianya disebabkan faktor semulajadi seperti perubahan hormon dan perpeluhan. Masalah bau badan yang kurang menyenangkan ini juga turut dialami oleh kaum wanita dan ada juga daripada golongan lelaki. 

Kesulitan yang dihadapi oleh golongan ini kadang-kadang boleh menyebabkan kurangnya keyakinan diri malah boleh menjurus kearah kemurungan. Menyedari hakikat ini, sabun serai wangi dirumus khas untuk mengatasi masalah bau badan ini dan pada masa yang sama mengembalikan keyakinan anda.

SABUN SERAI WANGI
RM10.90

Sabun serai wangi yang menggunakan serai wangi sering digunakan dalam pembuatan minyak wangi kerana mengandungi hidroksi sitronelal yang sering digunakan dalam menghasilkan minyak wangi yang berkualiti tinggi. 

Hidroksi sitrinelal yang sering digunakan dalam penghasilan minyak wangi membantu menghilangkan bau badan dan meningkatkan aura badan. Antara manfaat yang boleh didapati daripada sabun ini ialah:

  1. Ianya dapat menghilangkan bau badan yang tidak menyenangkan.
  2. Ia sangat menyegarkan badan membuatkan badan kita segar sepanjang hari.
  3. Ia dapat mengatasi masalah gatal gatal badan. Anda dapat keluar ke rumah anda dengan penuh keyakinan.
Dapatkan hasil yang lebih mujarab dengan menggunakannya setiap hari.

Tidak sesuai di gunakan di kulit muka

Bahan utama : Serai wangi

No comments:

Post a Comment