Thursday, February 17, 2011

Petua hilangkan parut.

Ini ada satu petua untuk menghilangkan parut. Sebenarnya petua untuk menghilangkan parut ni mungkin telah ramai yang tahu dan pernah buat.

Petua ini menggunakan daun lidah buaya untuk membantu memudarkan parut (tak kira parut jerawat ke atau parut di badan)

Caranya adalah dengan mengambil daun lidah buaya, buang duri di kiri dan kanan daun. Kemudian buang sedikit kulit daun tersebut untuk mendapatkan lendirnya.

Sapu lendir daun lidah buaya tersebut pada parut di muka atau badan. InsyaAllah parut akan cepat sembuh terutama sekali parut yang masih baru. Ingat, jangan tunggu lama-lama, jangan biar luka/parut dah jadi kehitaman baru nak cari daun lidah buaya ni yer...

Anda juga boleh menggunakan sabun lintah keluaran KN Warisan Organic di mana produk ini bukan sahaja dapat menghilangkan parut malah menegangkan kulit wajah anda.


 
SABUN LINTAH

RM18.90
Antara kebaikan yang terdapat dalam sabun lintah ini ialah:
  1. Sebagai anti penuaan dan mengurangkan garis garis kedutan di wajah, ini bermakna anda akan kelihatan lebih cantik dan menarik, anda akan mendapat kenaikan pangkat atau penghargaan yang selama ini anda mahukan, anda akan membuatkan mereka jatuh cinta kepada anda sekali lagi dan mereka tidak akan dapat meneka berapa usia anda sebenarnya.
  2. Mengubati gatal-gatal kulit, ini bermakna anda tidak perlu lagi menggaru badan anda dan anda dapat melakukan apa sahaja yang anda suka dengan penuh keceriaan.
  3.  Membentuk dan menegangkan payudara dan bahagian punggung, ini bermakna anda dapat berasa bangga dengan mempunyai bentuk payudara yang cantik dan mengeratkan lagi hubungan antara suami dan isteri.
  4. Menghilangkan parut anda, ini bermakna anda akan mempunyai wajah yang bersih daripada sebarang kecacatan dan parut pada wajah anda.
Bukan itu sahaja, sabun lintah ini turut mengandungi madu yang sangat berkhasiat dan sangat baik untuk kulit anda.


1 comment: