Tuesday, February 15, 2011

Jadikan wajah anda cantik dan gebu dengan sabun lintah.


 
SABUN LINTAH
RM18.90

Sabun lintah adalah sabun yang diperbuat daripada lintah dan madu. Seperti yang kita ketahui, lintah digunakan pada zaman dahulu sebagai antikogulan(pencair darah) pada rawatan kardiovaskular (seperti serangan jantung dan strok) manakala madu pula diakui sebagai penawar bagi 1001 penyakit. 

Kelebihan ini membolehkan sabun ini dicipta untuk membolehkan pengguna menikmati semua kebaikan yang terdapat dalam lintah dan juga madu terutamanya dalam aspek kecantikan. Tambahan pula bahan yang digunakan untuk membuat sabun ini sepenuhnya organik dan selamat untuk digunakan. Berikut adalah testimoni pelanggan yang menggunakan sabun lintah.

" Saya menggunakan sabun lintah untuk cucian di muka kerana mengalami masalah tanda hitam kesan jerawat, bintik-bintik halus, kulit kering dan bersisik. Alhamdulillah, selepas 5 hari penggunaan, kulit menjadi semakin segar dan lembap serta bintik-bintik halus juga hilang. Kesan boleh dilihat dengan cepat dan saya sangat berpuashati dengan produk ini.Lagipun ia murah dan selamat".-Mazwin, Desa Petaling-
Antara kelebihan sabun lintah ini ialah:
  1. Menghilangkan jerawat dan jeragat, ini bermakna anda dapat keluar rumah tanpa perlu berasa malu lagi dengan orang ramai dan dapat keluar ke rumah dan ke tempat kerja dengan penuh ceria.
  2. Sebagai anti penuaan dan mengurangkan garis garis kedutan di wajah, ini bermakna anda akan kelihatan lebih cantik dan menarik, anda akan mendapat kenaikan pangkat atau penghargaan yang selama ini anda mahukan, anda akan membuatkan mereka jatuh cinta kepada anda sekali lagi dan mereka tidak akan dapat meneka berapa usia anda sebenarnya.
  3. Mengubati gatal-gatal kulit, ini bermakna anda tidak perlu lagi menggaru badan anda dan anda dapat melakukan apa sahaja yang anda suka dengan penuh keceriaan.
  4.  Membentuk dan menegangkan payudara dan bahagian punggung, ini bermakna anda dapat berasa bangga dengan mempunyai bentuk payudara yang cantik dan mengeratkan lagi hubungan antara suami dan isteri.
  5. Menghilangkan parut anda, ini bermakna anda akan mempunyai wajah yang bersih daripada sebarang kecacatan dan parut pada wajah anda.
Boleh juga digunakan sebagai sabun mandian.

Untuk tempahan, sila hubungi:

Abdul Ghaffar (Kuala Lumpur/UIAM) : 012-252 6984



1 comment: